Felnőtt + gyerek - A szállás-foglalási rendszer a megadott számú személy számára folytatja a szobakeresést, de maximálisan négyágyas szobát kínál (4 fő részére). Amennyiben több fő számára keres szállást, akkor csak 2 felnőttet írjon be a keresőbe, miután megtalálta az Önnek megfelelő utat, lépjen velünk kapcsolatba és mi leellenőrizzük a szükséges számú helyek elérhetőségét.
3 fő - A szállás-foglalási rendszer a megadott számú személy számára keresi a szobát. Amennyiben 3 személyt ad meg, a rendszer háromágyas szobát vagy kétágyas szobát pótággyal keres. Első lépésben jobb, ha 2 fő részére keresi a szállást, és utólag módosítja 3 fő részére. Amenyiben a módosítást követően nem jelenik meg Önnek a már kiválasztott utazás, akkor lépjen velünk kapcsolatba! Ezekben az esetekben a pótágy közvetlenül a foglalási rendszerben kereshető ki!
4 vagy több fő részére - A szállás-foglalási rendszer a megadott számú személy számára keresi a szobát. Amennyiben pl. 4 személyt ad meg, a rendszer négyágyas szobákat keres. Ha nem négyágyas szobát szeretne keresni, a keresőbe csak 2 főt írjon be. Utolsó lépésben a "Megrendelés" oldalon az utasok számának kitöltésekor adjon hozzá további két személyt az "Utas hozzáadása" gombra kattintva. A megrendelés elküldése után megerősítjük az utazás elérhetőségét a szükséges számú utasok számára.
Esetenként csak a "lekérésre" módban lehet az utazást lefoglalni, mivel az utazási iroda kimerítette a repülőjegyek vagy a szálláshelyek számát.
Ebben az esetben az utazási irodának kötelező érvényű kérelmet kell benyújtania a légitársaság, vagy a szálloda felé. Mivel ebben az esetben az utazási iroda kötelező érvényű megrendelést hoz létre, az utasnak a megrendeléskor legalább 50% -os előleget kell befizetnie. Az előleg befizetése után az utazási irodának 3 munkanap áll rendelkezésére, hogy a rendelést megerősítse. Ha az utazási iroda megerősíti a rendelést, automatikusan átkerül kötelező érvényű foglalási státuszba, és a rendelésre az utazási iroda lemondási feltételei vonatkoznak. Amennyiben az ügyfél csak az előleget fizette be, akkor a foglalás visszaigazolása után azonnal be kell fizetnie a fennmaradó összeget.
Abban az esetben, ha az utazási iroda nem tudja megerősíteni az utazást a megadott határidőn belül, köteles az ügyfélnek késedelem nélkül visszafizetni a teljes értékű előleget.
A megrendelés elküldése után azonnal megkapja az Ön által kiválasztott szolgáltatásra vonatkozó jelentkezési lapot és a fizetési utasításokat. A létrehozott jelentkezési lapot a "Rendelés megerősítése" gombra kattintva töltheti le. A jelentkezési lapon levő kitöltött adatokat figyelmesen ellenőrizze le, és ha nincs semmilyen észrevétele, akkor a fizetés előtt legalább 10 perccel lépjen velünk kapcsolatba, hogy ellenőrizni tudjuk az utazás elérhetőségét.
Megrendelés menete
1. Fizetés
Legalább 10 perccel a szolgáltatás befizetése előtt lépjen velünk kapcsolatba. Utazási irodánk leellenőrzi a rendelés érvényességét. A rendelés érvényesítését követően a következő módok egyikén fizethet:
2. Kötelező érvényű foglalás
A kötelező érvényű foglalás az utazási irodánk számláján történő befizetendő összeg jóváírása után történik. A nemzetközi foglalási rendszerben a kötelező érvényű foglalás után elküldjük Önnek a rendelés visszaigazolását. Így jön létre az a kötelező jellegű dokumentum, melynek alapján Önnek az utazási iroda bebiztosítja a megrendelt szolgáltatást.
3. Úti dokumentumok
Közvetlenül a kötelező érvényű foglalás létrejötte után tájékoztatjuk Önt az utazáshoz szükséges dokumentumok kézbesítésének módjáról. Az úti dokumentumok kézbesítésének lehetőségei: postai úton (az indulás előtt körülbelül 10 nappal postázzuk), elektronikus úton – emailben, vagy az utazási dokumentumok személyes átvétele a repülőtéren. Az "Utolsó pillanatos / Last minute" indulások esetén az utazáshoz szükséges dokumentumok automatikusan a repülőtéren, a cég standján állnak rendelkezésre az utasok számára, ahol 2 órával indulás előtt lehet majd őket felvenni. A cég standjának elhelyezésére vonatkozó információkat előre elküldjük Önnek.
Az Ön által kiválasztott utazást közvetlenül (ON-LINE ) is befizetheti bankkártyával a weboldalunkon keresztül. Miután elküldte a rendelést és a befizetett összeg jóvá lett írva számlánkon, azonnal elküldjük Önnek az utazási szerződést a megadott e-mail címre. A létrehozott utazási szerződést a "Rendelés megerősítése" gombra kattintva is le tudja tölteni. Kérjük, az utazási szerződést gondosan ellenőrizze le.
A rendelés akkor válik kötelező jellegűvé, amikor az utazásközvetítő bankszámláján jóváírják a befizetett összeget. Az utazás és a repülőjegy-adatbázis folyamatosan változik és a különösen előnyös ajánlatok nagyon gyorsan elfogynak, emiatt arra ösztönözzük az ügyfeleinket, hogy a lehető leghamarább fizessék be az utazás árát. Legalább 10 perccel a fizetés előtt lépjen velünk kapcsolatba, hogy ellenőrizzük a rendelés érvényességét. A forintban vagy euróban történő fizetés a következő lehetőségek egyikén történhet:
Ha a befizetés más módon történik, addig nem tudjuk garantálni a megrendelt szolgáltatás érvényességet, ameddig a befizetendő összeg jóvá nem íródott a számlánkon.
Forintalapú bankszámla:
OTP Bank Ft: 11737076-23726798
Eurós bankszámla:
OTP Bank EUR: 11763378-60026880
IBAN: HU17117370762372679800000000
SWIFT: OTPVHUHB
A rendelési számot kérjük írja be a közlemény rovatba.
Szombaton és vasárnap irodánk nem tart nyitva, ezért kérjük megrendelés esetén kötelező érvényű rendelést (ONLINE rendelést) hozzon létre. Amennyiben kötelezettség nélküli megrendelést hoz létre hétvégén, az utazás elérhetőségét csak hétfőn tudjuk Önnek ellenőrizni. Felhívjuk kedves figyelmüket, hogy ha a kötelezettség nélküli megrendelés összege befizetésre kerül a hétvége alatt, abban az esetben a megrendelésre csak hétfőn kerülhet sor.
Repülőtér - Tapasztalataink szerint az utazási dokumentumok átvétele és a repülőtéren történő bejelentkezés teljesen probléma nélkül zajlik. Csak a szükséges úti okmányokat kell felmutatnia. Az utazási okmányok átvétele után már csak a visszaigazolást és az útlevelet kell felmutatnia. Ezt követően az utazási iroda munkatársai azonnal átadják Önnek az úti okmányokat (repülőjegyeket, utalványokat - vouchereket). Legalább 90 perccel az indulás előtt meg kell érkeznie a reptéri Check-in-hez és fel kell mutatnia a repülőjegyet és az útlevelét. Ezzel egyidejűleg beszállókártyát kap a repülőgépbe való belépéshez (Boarding pass). Felhívjuk figyelmét, hogy a repülőtéri check-in pultok általában 45 perccel az indulás előtt bezárnak !
Érkezés – A megérkezés és a poggyászfelvétel után az utazási iroda munkatársa fogja várni Önt a reptéren, ez a munkatárs vállalati színekbe van felöltözve, ruházata el van látva cégcímkével és többnyire a cég zászlós logójával jelez az utasoknak. Az utazási iroda munkatársa németül, angolul és helyi nyelven beszél. Az utasoknak fel kell mutatniuk a szállodai vouchert - ennek a vouchernek az alapján szállítják majd el az utasokat a szállodába. A buszon a sofőr vagy az utazási iroda munkatársa mindig jelzi a szálloda nevét.
Szálloda – Ahogy megérkezik a szállodába, az utazási iroda munkatársa elhelyezi Önt a szobájába és tájékoztatja az információs találkozó időpontjáról. A recepción információs táblák találhatók, amelyek a legfontosabb információkat tartalmazzák, pld. az utazási iroda munkatársainak az élérhetőségeit, a velük történő találkozások időpontjait, helyi adatokat, információkat fakultatív kirándulásokról és egyéb szolgáltatásokról. A nyaralás végén itt lesznek feltüntetve a szálloda kijelentkezésére, valamint a repülőtéri transzferre vonatkozó információk.
Magyar nyelvű ügyfélszolgálat (telefonos, elektronikus): a tartózkodás teljes ideje alatt segítséget nyújtunk a munkatársainkkal történő kapcsolattartásban. Elég, ha telefonál nekünk, vagy e-mailt küld és mi készséggel válaszolunk.
Valamennyi utazási iroda, akivel együttműködünk, rendelkezik csőd elleni biztosítással. A németországi utazási irodák e kötelezettségét a német Polgári Törvénykönyv 651. k § (Fizetésképtelenség vagy csőd esetén történő kártalanítás) szabályozza. Megfogalmazása szerint minden utazásszervezőnek biztosítási kötelezettséggel vagy legalább 110 millió eurós bankgaranciával kell rendelkeznie, amely biztosítja:
A biztosítási vagy bankgarancia összege legalább 110 millió euró értékű kell hogy legyen minden egyes naptári évre számolva. A szervező biztosításával kapcsolatos információk a következő címen ellenőrizhetők: www.tip.de/register/rvr.html. Az utazási irodák, amelyek banki garanciával rendelkeznek, nem szerepelnek ezen a listán.
A feltüntetett árak valóban véglegesek. Ez azt jelenti, hogy nem kell semmilyen rejtett pótdíjat fizetnie a repülőjegyekért, utazásokért, nincsenek rejtett költségek. Az árak tartalmazzák többek között az összes repülőtéri díjat, üzemanyag-pótdíjat vagy biztonsági díjat. Az árak azonban nem tartalmazzák az ország jogszabályaihoz kapcsolódó adminisztratív díjakat (pld. nem tartalmazzák a turista vízumokra vagy kártyákra vonatkozó költségeket, az idegenforgalmi adót vagy a kötelező oltások díját). Az ár nem tartalmazza az utasbiztosítást vagy a sztornó (lemondási) biztosítást, valamint a repülőtéri transzfer díjat és a repülőtéri úti dokumentumok átvételének díjait a LAST MINUTE utak esetében (ebben az esetben néhány utazási iroda 10 eurót számít fel e dokumentumok tárolásáért).
Sajnáljuk, a kiválasztott kritérium alapján nem található egy ajánlat sem. Kérjük változtassa meg a kereső szöveget.
Felnőtt + gyerek - A szállás-foglalási rendszer a megadott számú személy számára folytatja a szobakeresést, de maximálisan négyágyas szobát kínál (4 fő részére). Amennyiben több fő számára keres szállást, akkor csak 2 felnőttet írjon be a keresőbe, miután megtalálta az Önnek megfelelő utat, lépjen velünk kapcsolatba és mi leellenőrizzük a szükséges számú helyek elérhetőségét.
3 fő - A szállás-foglalási rendszer a megadott számú személy számára keresi a szobát. Amennyiben 3 személyt ad meg, a rendszer háromágyas szobát vagy kétágyas szobát pótággyal keres. Első lépésben jobb, ha 2 fő részére keresi a szállást, és utólag módosítja 3 fő részére. Amenyiben a módosítást követően nem jelenik meg Önnek a már kiválasztott utazás, akkor lépjen velünk kapcsolatba! Ezekben az esetekben a pótágy közvetlenül a foglalási rendszerben kereshető ki!
4 vagy több fő részére - A szállás-foglalási rendszer a megadott számú személy számára keresi a szobát. Amennyiben pl. 4 személyt ad meg, a rendszer négyágyas szobákat keres. Ha nem négyágyas szobát szeretne keresni, a keresőbe csak 2 főt írjon be. Utolsó lépésben a "Megrendelés" oldalon az utasok számának kitöltésekor adjon hozzá további két személyt az "Utas hozzáadása" gombra kattintva. A megrendelés elküldése után megerősítjük az utazás elérhetőségét a szükséges számú utasok számára.
Esetenként csak a "lekérésre" módban lehet az utazást lefoglalni, mivel az utazási iroda kimerítette a repülőjegyek vagy a szálláshelyek számát.
Ebben az esetben az utazási irodának kötelező érvényű kérelmet kell benyújtania a légitársaság, vagy a szálloda felé. Mivel ebben az esetben az utazási iroda kötelező érvényű megrendelést hoz létre, az utasnak a megrendeléskor legalább 50% -os előleget kell befizetnie. Az előleg befizetése után az utazási irodának 3 munkanap áll rendelkezésére, hogy a rendelést megerősítse. Ha az utazási iroda megerősíti a rendelést, automatikusan átkerül kötelező érvényű foglalási státuszba, és a rendelésre az utazási iroda lemondási feltételei vonatkoznak. Amennyiben az ügyfél csak az előleget fizette be, akkor a foglalás visszaigazolása után azonnal be kell fizetnie a fennmaradó összeget.
Abban az esetben, ha az utazási iroda nem tudja megerősíteni az utazást a megadott határidőn belül, köteles az ügyfélnek késedelem nélkül visszafizetni a teljes értékű előleget.
A megrendelés elküldése után azonnal megkapja az Ön által kiválasztott szolgáltatásra vonatkozó jelentkezési lapot és a fizetési utasításokat. A létrehozott jelentkezési lapot a "Rendelés megerősítése" gombra kattintva töltheti le. A jelentkezési lapon levő kitöltött adatokat figyelmesen ellenőrizze le, és ha nincs semmilyen észrevétele, akkor a fizetés előtt legalább 10 perccel lépjen velünk kapcsolatba, hogy ellenőrizni tudjuk az utazás elérhetőségét.
Megrendelés menete
1. Fizetés
Legalább 10 perccel a szolgáltatás befizetése előtt lépjen velünk kapcsolatba. Utazási irodánk leellenőrzi a rendelés érvényességét. A rendelés érvényesítését követően a következő módok egyikén fizethet:
2. Kötelező érvényű foglalás
A kötelező érvényű foglalás az utazási irodánk számláján történő befizetendő összeg jóváírása után történik. A nemzetközi foglalási rendszerben a kötelező érvényű foglalás után elküldjük Önnek a rendelés visszaigazolását. Így jön létre az a kötelező jellegű dokumentum, melynek alapján Önnek az utazási iroda bebiztosítja a megrendelt szolgáltatást.
3. Úti dokumentumok
Közvetlenül a kötelező érvényű foglalás létrejötte után tájékoztatjuk Önt az utazáshoz szükséges dokumentumok kézbesítésének módjáról. Az úti dokumentumok kézbesítésének lehetőségei: postai úton (az indulás előtt körülbelül 10 nappal postázzuk), elektronikus úton – emailben, vagy az utazási dokumentumok személyes átvétele a repülőtéren. Az "Utolsó pillanatos / Last minute" indulások esetén az utazáshoz szükséges dokumentumok automatikusan a repülőtéren, a cég standján állnak rendelkezésre az utasok számára, ahol 2 órával indulás előtt lehet majd őket felvenni. A cég standjának elhelyezésére vonatkozó információkat előre elküldjük Önnek.
Az Ön által kiválasztott utazást közvetlenül (ON-LINE ) is befizetheti bankkártyával a weboldalunkon keresztül. Miután elküldte a rendelést és a befizetett összeg jóvá lett írva számlánkon, azonnal elküldjük Önnek az utazási szerződést a megadott e-mail címre. A létrehozott utazási szerződést a "Rendelés megerősítése" gombra kattintva is le tudja tölteni. Kérjük, az utazási szerződést gondosan ellenőrizze le.
A rendelés akkor válik kötelező jellegűvé, amikor az utazásközvetítő bankszámláján jóváírják a befizetett összeget. Az utazás és a repülőjegy-adatbázis folyamatosan változik és a különösen előnyös ajánlatok nagyon gyorsan elfogynak, emiatt arra ösztönözzük az ügyfeleinket, hogy a lehető leghamarább fizessék be az utazás árát. Legalább 10 perccel a fizetés előtt lépjen velünk kapcsolatba, hogy ellenőrizzük a rendelés érvényességét. A forintban vagy euróban történő fizetés a következő lehetőségek egyikén történhet:
Ha a befizetés más módon történik, addig nem tudjuk garantálni a megrendelt szolgáltatás érvényességet, ameddig a befizetendő összeg jóvá nem íródott a számlánkon.
Forintalapú bankszámla:
OTP Bank Ft: 11737076-23726798
Eurós bankszámla:
OTP Bank EUR: 11763378-60026880
IBAN: HU17117370762372679800000000
SWIFT: OTPVHUHB
A rendelési számot kérjük írja be a közlemény rovatba.
Szombaton és vasárnap irodánk nem tart nyitva, ezért kérjük megrendelés esetén kötelező érvényű rendelést (ONLINE rendelést) hozzon létre. Amennyiben kötelezettség nélküli megrendelést hoz létre hétvégén, az utazás elérhetőségét csak hétfőn tudjuk Önnek ellenőrizni. Felhívjuk kedves figyelmüket, hogy ha a kötelezettség nélküli megrendelés összege befizetésre kerül a hétvége alatt, abban az esetben a megrendelésre csak hétfőn kerülhet sor.
Repülőtér - Tapasztalataink szerint az utazási dokumentumok átvétele és a repülőtéren történő bejelentkezés teljesen probléma nélkül zajlik. Csak a szükséges úti okmányokat kell felmutatnia. Az utazási okmányok átvétele után már csak a visszaigazolást és az útlevelet kell felmutatnia. Ezt követően az utazási iroda munkatársai azonnal átadják Önnek az úti okmányokat (repülőjegyeket, utalványokat - vouchereket). Legalább 90 perccel az indulás előtt meg kell érkeznie a reptéri Check-in-hez és fel kell mutatnia a repülőjegyet és az útlevelét. Ezzel egyidejűleg beszállókártyát kap a repülőgépbe való belépéshez (Boarding pass). Felhívjuk figyelmét, hogy a repülőtéri check-in pultok általában 45 perccel az indulás előtt bezárnak !
Érkezés – A megérkezés és a poggyászfelvétel után az utazási iroda munkatársa fogja várni Önt a reptéren, ez a munkatárs vállalati színekbe van felöltözve, ruházata el van látva cégcímkével és többnyire a cég zászlós logójával jelez az utasoknak. Az utazási iroda munkatársa németül, angolul és helyi nyelven beszél. Az utasoknak fel kell mutatniuk a szállodai vouchert - ennek a vouchernek az alapján szállítják majd el az utasokat a szállodába. A buszon a sofőr vagy az utazási iroda munkatársa mindig jelzi a szálloda nevét.
Szálloda – Ahogy megérkezik a szállodába, az utazási iroda munkatársa elhelyezi Önt a szobájába és tájékoztatja az információs találkozó időpontjáról. A recepción információs táblák találhatók, amelyek a legfontosabb információkat tartalmazzák, pld. az utazási iroda munkatársainak az élérhetőségeit, a velük történő találkozások időpontjait, helyi adatokat, információkat fakultatív kirándulásokról és egyéb szolgáltatásokról. A nyaralás végén itt lesznek feltüntetve a szálloda kijelentkezésére, valamint a repülőtéri transzferre vonatkozó információk.
Magyar nyelvű ügyfélszolgálat (telefonos, elektronikus): a tartózkodás teljes ideje alatt segítséget nyújtunk a munkatársainkkal történő kapcsolattartásban. Elég, ha telefonál nekünk, vagy e-mailt küld és mi készséggel válaszolunk.
Valamennyi utazási iroda, akivel együttműködünk, rendelkezik csőd elleni biztosítással. A németországi utazási irodák e kötelezettségét a német Polgári Törvénykönyv 651. k § (Fizetésképtelenség vagy csőd esetén történő kártalanítás) szabályozza. Megfogalmazása szerint minden utazásszervezőnek biztosítási kötelezettséggel vagy legalább 110 millió eurós bankgaranciával kell rendelkeznie, amely biztosítja:
A biztosítási vagy bankgarancia összege legalább 110 millió euró értékű kell hogy legyen minden egyes naptári évre számolva. A szervező biztosításával kapcsolatos információk a következő címen ellenőrizhetők: www.tip.de/register/rvr.html. Az utazási irodák, amelyek banki garanciával rendelkeznek, nem szerepelnek ezen a listán.
A feltüntetett árak valóban véglegesek. Ez azt jelenti, hogy nem kell semmilyen rejtett pótdíjat fizetnie a repülőjegyekért, utazásokért, nincsenek rejtett költségek. Az árak tartalmazzák többek között az összes repülőtéri díjat, üzemanyag-pótdíjat vagy biztonsági díjat. Az árak azonban nem tartalmazzák az ország jogszabályaihoz kapcsolódó adminisztratív díjakat (pld. nem tartalmazzák a turista vízumokra vagy kártyákra vonatkozó költségeket, az idegenforgalmi adót vagy a kötelező oltások díját). Az ár nem tartalmazza az utasbiztosítást vagy a sztornó (lemondási) biztosítást, valamint a repülőtéri transzfer díjat és a repülőtéri úti dokumentumok átvételének díjait a LAST MINUTE utak esetében (ebben az esetben néhány utazási iroda 10 eurót számít fel e dokumentumok tárolásáért).
Sajnáljuk, a kiválasztott kritérium alapján nem található egy ajánlat sem. Kérjük változtassa meg a kereső szöveget.